Zagłosuj na Przysuchę w
10 października wystartowała IV edycja „Turnieju Miast Zumi”, w którym bierze udział ponad 300 polskich miast. O zwycięstwie i nagrodzie dla miasta, którą jest kampania promocyjna o wartości 200 tys. złotych, zadecyduje ilość oddanych głosów.
A zatem wszystko zależy od nas. Zagłosujmy na nasze miasto i zawalczmy o jego promocję. Głosować można do 7 listopada.
Wystarczy wejść na stronę: turniejmiast.zumi.pl, wyszukać Przysuchę i postępować zgodnie z instrukcją.
A zatem wszystko zależy od nas. Zagłosujmy na nasze miasto i zawalczmy o jego promocję. Głosować można do 7 listopada.
Wystarczy wejść na stronę: turniejmiast.zumi.pl, wyszukać Przysuchę i postępować zgodnie z instrukcją.
Głosować można poprzez podanie swojego numer telefonu komórkowego. Głos uważa się za ważny w momencie, gdy użytkownik wpisze kod otrzymany w zwrotnej wiadomości SMS oraz wpisze poprawnie hasło podane w bramce captcha, a następnie prześle je online za pomocą przycisku: „Wyślij”.
Każdy użytkownik może zagłosować tylko jeden raz, z jednego numeru telefonu komórkowego.
Konkurs skonstruowany jest tak, aby miasta każdej wielkości miały równe szanse. Liczba głosów jest porównywana do liczby mieszkańców, a uzyskana proporcja decyduje o pozycji rankingu.
"Turniej Miast Zumi” jest szansą na zaprezentowanie Twojego miasta w ogólnopolskich mediach. Trzy miasta, które po przeliczeniu uzyskają najwyższy procent głosów na ilość mieszkańców, otrzymają 99 proc. rabatu na kampanie promocyjne (I miejsce umożliwi realizację kampanii o wartości 200 tys. złotych, II miejsce – 100 tys. złotych, a III miejsce – 50 tys. złotych ). Działania reklamowe będą prowadzone w portalu Onet.pl i serwisie Zumi.pl.
Miasto, które zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma nagrodę specjalną - 99% rabatu na kampanię promocyjną o wartości 50 tys. złotych.
Ponadto internauci mogą także wziąć udział w Konkursie Fotograficznym na najlepsze zdjęcie swojego miasta. Zwycięskie fotografie zostaną opublikowane na stronie głównej Zumi i będą prezentowane jako wizytówka miasta. Zwycięzcy konkursu otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Organizatorem plebiscytu jest Onet S.A. Inicjatorem akcji w Przysusze jest Michał Wilk.
PARTNEREM AKCJI W PRZYSUSZE JEST KLINKIER PRZYSUCHA S.A.
Każdy użytkownik może zagłosować tylko jeden raz, z jednego numeru telefonu komórkowego.
Konkurs skonstruowany jest tak, aby miasta każdej wielkości miały równe szanse. Liczba głosów jest porównywana do liczby mieszkańców, a uzyskana proporcja decyduje o pozycji rankingu.
"Turniej Miast Zumi” jest szansą na zaprezentowanie Twojego miasta w ogólnopolskich mediach. Trzy miasta, które po przeliczeniu uzyskają najwyższy procent głosów na ilość mieszkańców, otrzymają 99 proc. rabatu na kampanie promocyjne (I miejsce umożliwi realizację kampanii o wartości 200 tys. złotych, II miejsce – 100 tys. złotych, a III miejsce – 50 tys. złotych ). Działania reklamowe będą prowadzone w portalu Onet.pl i serwisie Zumi.pl.
Miasto, które zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma nagrodę specjalną - 99% rabatu na kampanię promocyjną o wartości 50 tys. złotych.
Ponadto internauci mogą także wziąć udział w Konkursie Fotograficznym na najlepsze zdjęcie swojego miasta. Zwycięskie fotografie zostaną opublikowane na stronie głównej Zumi i będą prezentowane jako wizytówka miasta. Zwycięzcy konkursu otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Organizatorem plebiscytu jest Onet S.A. Inicjatorem akcji w Przysusze jest Michał Wilk.
PARTNEREM AKCJI W PRZYSUSZE JEST KLINKIER PRZYSUCHA S.A.
18-10-2016