Posiedzenie Rady - Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Razem dla Radomki”
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Razem dla Radomki” zwołuje Posiedzenie Rady, w celu przeprowadzenia procedury wyboru wniosków o powierzenie grantów w ramach konkursu „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020, dla działania: Rozwój społeczeństwa lokalnego.
Posiedzenie odbędzie się w dniu 29.10.2019 (wtorek) o godzinie 12.00 w Domu Kultury w Przysusze.
Posiedzenie odbędzie się w dniu 29.10.2019 (wtorek) o godzinie 12.00 w Domu Kultury w Przysusze.
Plan posiedzenia:
12:00 – Szkolenie dla Członków Rady
12:30 – Rozpoczęcie posiedzenia Rady
Proponowany Program Posiedzenia Rady:
1) Szkolenie dotyczące procedury oceny i wyboru oraz rozliczania, monitoringu i kontroli grantobiorców w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014-2020.
2) Zebranie podpisów na deklaracjach beztronności i poufności oraz wypełnienie i podpis w rejestrze interesu.
3) Złożenie podpisów członków Rady na liście obecności.
4) Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
5) Przeprowadzenie wyboru sekretarzy posiedzenia (komisja skrutacyjna) w składzie dwuosobowym.
6) Omówienie wniosków o powierzenie grantów złożonych w ramach naboru prowadzonego przez LGD „Razem dla Radomki” w dniach 30.08.2019 – 17.09.2019 – konkurs 03/2019.
7) Podjęcie decyzji o wyborze operacji.
8) Rozpatrzenie pisma Pani Katarzyny Fajkis z dnia 09.08.2019 dotyczące aktualizacji terminu złożenia wniosku o płatność końcową dla operacji 16/02/2017/PD: Utworzenie miejsca agroturystycznego.
9) Podjęcie uchwały.
10) Wolne głosy, wnioski i zapytania.
11) Zamknięcie posiedzenia Rady.
12:00 – Szkolenie dla Członków Rady
12:30 – Rozpoczęcie posiedzenia Rady
Proponowany Program Posiedzenia Rady:
1) Szkolenie dotyczące procedury oceny i wyboru oraz rozliczania, monitoringu i kontroli grantobiorców w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014-2020.
2) Zebranie podpisów na deklaracjach beztronności i poufności oraz wypełnienie i podpis w rejestrze interesu.
3) Złożenie podpisów członków Rady na liście obecności.
4) Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
5) Przeprowadzenie wyboru sekretarzy posiedzenia (komisja skrutacyjna) w składzie dwuosobowym.
6) Omówienie wniosków o powierzenie grantów złożonych w ramach naboru prowadzonego przez LGD „Razem dla Radomki” w dniach 30.08.2019 – 17.09.2019 – konkurs 03/2019.
7) Podjęcie decyzji o wyborze operacji.
8) Rozpatrzenie pisma Pani Katarzyny Fajkis z dnia 09.08.2019 dotyczące aktualizacji terminu złożenia wniosku o płatność końcową dla operacji 16/02/2017/PD: Utworzenie miejsca agroturystycznego.
9) Podjęcie uchwały.
10) Wolne głosy, wnioski i zapytania.
11) Zamknięcie posiedzenia Rady.
21-10-2019