polski angielski niemiecki
Czwartek, 08 lipca 2021 r. Imieniny: Arnolda, Edgara, Elżbiety
KOMUNIKAT
KOMUNIKAT
W związku z wprowadzonymi w dniu 24 marca 2020r przez Ministra Zdrowia (Dz.U. poz. 522) zmianami w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz. 491)
Urząd Gminy i Miasta w Przysusze zawiadamia, że w trosce o bezpieczeństwo Mieszkańców i Pracowników z dniem 26 marca 2020r. wprowadza się zmiany związane z obsługą Mieszkańców

Od 26 marca 2020 r. obsługa interesantów odbywać się będzie w formie dyżurów pracowników za pośrednictwem:

1/ poczty tradycyjnej
: korespondencję prosimy kierować na adres
Urząd Gminy i Miasta w Przysusze Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha

2/ skrzynki podawczej wystawionej przed Urzędem

3/ poczty elektronicznej: korespondencję prosimy kierować na adres
 
sekretariat@gminaprzysucha.pl

4/ telefonicznie:

Sekretariat 486752219
     Wydział Mienia Komunalnego: 486752412 lub wew. 212
     Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego       486750039 lub wew. 139
     Wydział Podatków i Opłat Lokalnych 486752181 lub wew. 181
     Urząd Stanu Cywilnego             486752214 lub wew. 114
     Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji 486750033 lub wew. 133
     Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego 691400889

5/ za pośrednictwem faxu ;
nr fax  48 675 21 06

Wszystkich interesantów Urzędu Gminy i Miasta Przysucha oraz jednostek organizacyjnych prosimy, aby sprawy załatwiać drogą elektroniczną na podany adres mailowy, poprzez platformę ePUAP lub telefonicznie.
                             
                                    Prosimy o wyrozumiałość

 


25-03-2020
Szukaj w artykułach
Lipiec 2021
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31