OGŁOSZENIE
Urząd Gminy i Miasta w Przysusze informuje mieszkańców posiadających zdemontowane pokrycie dachowe z płyt azbestowych (eternitu) o możliwości uzyskania dofinansowania kosztów utylizacji i odbioru azbestu (bezpłatny odbiór
i utylizacja). Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych oraz budynków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
i utylizacja). Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych oraz budynków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
- Wnioski należy składać do 12 lutego 2021r. Do wniosku należy załączyć kserokopię zgłoszenia wymiany pokrycia dachowego dokonanego w starostwie.
- Wnioski złożone po tym terminie będą brane pod uwagę przy pozyskiwaniu kolejnej dotacji. Osoby, które złożyły wnioski w ubiegłym roku po terminie nie muszą ponownie ich składać.
- Druki wniosków można pobrać jak i uzyskać szczegółowe informacje w Urzędzie Gminy i Miasta w Przysusze ( wejście od ul. Grodzkiej punkt obsługi Wydziału Mienia Komunalnego lub pod numerem tel. 48 675 00 46).
19-01-2021